Happy birthday to you baby!

Vet ni vad? Min älskade, älskade blogg fyller ett år idag! Det är helt otroligt att jag har lyckats stanna vid den under ett helt år med tanke på hur många gånger jag bytt blogg förut. Men jag älskar min rock 'n roll soldier.

En titt i arkivet:
1. Confessions of a teenage drama queen
2. These boots are made for walking
3. 17. 09. 2008.
4. Allt du rör vid blir till guld
5. The Little Mermaid
6. Saker jag för tillfället hatar
7. Ju längre in i boken jag kommer, desto mer kär blir jag
8. I think it's time for me now
9. Attack of the five foot ten woman
10. I've got to throw some shit
11. Fuck matte
12. Ni vill nog inte veta förresten
13. Take a look into my shoecloset
14. 'Cause we all just wanna be big rockstars

Några favoritinlägg i repris. Galet kul att läsa sådant man tidigare skrivit. Sjukt att se tillbaka på allt gammalt och inse att man har förändrats. Bloggen har utvecklats från tidsfördriv till ett måste, det är så sjukt kul att skriva och få respons! Nu vet jag att ni är ganska dåliga på att kommentera, men med tanke på det höga läsarantalet tycker jag fan att ni kan bjuda till lite! Vilka är ni som läser?


[Kommentarer ]
Postat av: Rosita

Haha, jag läser ofta men kommenterar tyvärr inte ofta. ;p

2009-08-03 @ 15:07:23
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag läser, det här är fan en av de roligaste bloggarna jag läst, för att du skriver exakt som du tycker och känner, och så är det skit kul när du tipsar om bra musik!

2009-08-03 @ 16:04:34
URL: http://fuckingshattered.blogspot.com
Postat av: filippa

nu har jag frågestund på min blogg, fråga exakt vad du vill!

2009-08-03 @ 16:53:18
Postat av: melina

jag läser!

2009-08-03 @ 17:34:44
URL: http://melinaa.blogg.se/
Postat av: Josie

Jag läser ;)



Oh ja, campingen är tusen gånger roligare än festivalområdet. Ska man åka på festival MÅSTE man bo på campingen, annars är hela grejen förstörd :P Nästa år kör vi festival-sommar!

2009-08-03 @ 21:17:30
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0