Saker jag för tillfället hatar:

- Att någon jävel i min familj inte stängt balkongdörren. Det är endast tre jävlar som är bosatta hemma hos min mor och jag kan ju eliminera mig själv. Förstår inte hur man kan vara så dum - det är ju för fan mitt i vintern*!

- Tanter som avlyssnar samtal i kollektivtrafiken. Ok, jag avlyssnar också samtal. Men jag sitter fan inte och tittar på personen/personerna som babblar. Tanten idag stod 3 dm ifrån konverserarna och följde samtalet med hela huvudet. Japp, hon tittade alltså på den som pratade och sen vände hon på huvudet mot den andra. Då drog jag till med mördarblicken, hoppas att hon kände den.

- Barnvagnsmorsor. Sluta släpa med er era feta jävla barnvagnar överallt. Stanna hemma istället! Och om ni nu måste ta med er hela familjen ut så öva innan. Var lite smidiga.

- Oförståelse. Ingen i hela världen verkar ha förståelse för mitt hektiska schema. Och ingen i hela världen verkar ha förståelse för att jag eventuellt prioriterar saker i en annan ordning. Fan, låt mig tycka att det är viktigare att ladda ner musik i 2 timmar istället för att snicksnacka. Ibland vill jag inte umgås. Ibland vill jag inte prata.

* i alla fall lika kallt som mitt i vintern

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Men gumman, jag vet att det är lätt (för lätt..) att störa sig men försök att inte bry dig. Det känns så mycket enklare då. (Detta kom verkligen inte från rätt käft, men man kan ju låtsas iallafall)

2008-10-07 @ 19:50:48
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: emma

mer hat, mindre kärlek :D haha. eller ja. det är hälsosamt att hata också!

2008-10-08 @ 12:40:40
URL: http://letsbuyhappiness.blogspot.com
Postat av: Josie

Men fyfan vad läskig den drömmen låter ! Den slår min med hästlängder, trots att jag tyckte att den var sjukt skrämmande. Jag tycker drömmar är skrämmande överhuvudtaget. Varför drömmer man för? Dom har säkert någon mening också..

2008-10-08 @ 18:04:15
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Em.

Fast.. det skulle vara synd om mammorna om de tvingades stanna hemma :P

men jag stör mig också på trängsel..

2008-10-09 @ 12:38:03
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0