Play me a song, your newest one, please leave your taste on my tongue



Såg Dear John igår tillsammans med min dude. Det kan möjligtvis vara en av de vackraste filmerna jag sett, i alla fall topp 5. Självklart är den baserad på en bok skriven av Nicholas Sparks - som även har skrivit böckerna bakom filmerna The Notebook och A Walk To Remember. Den där jävla Sparks, det står ganska klart att jag nu tänker klicka hem hans böcker.

Låg och smågrät genom hela filmen, möjligtvis inte för att den var sorglig (även om den var det ibland).. Den var bara helt sjukt vacker. Och när filmen var över brast det, ja, jag är en jävla tönt. Men jag gråter till allt. Är nästan sugen på att dra igång den igen.

[Kommentarer ]
Postat av: Pink Guerilla

Tack för tipset - den måste jag kolla (en dag när jag inte har nerverna på huden that is, annars lär jag väl grina i en vecka:P)



Kram!

2010-05-02 @ 14:14:29
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0