It's not the end of the world but I can see it from here

Sitter i skolan nu. Har varit här i över en timme trots att jag börjar 11:00. Anledningen till detta var att min självdisciplin låg på noll igår och jag blev kvar ytterligare en natt hos Micke. Problemet var bara att nycklarna låg hemma i Södertälje och jag var då tvungen att pallra mig upp vid sex, när han skulle till jobbet. Hale-fucking-lujah! Sved inte alls till inombords när jag tänkte på att jag hade kunnat ligga kvar ytterligare 2 timmar om jag bara lagt ner nycklarna i väskan i fredags.

Matilda, den ängeln, kom dock lite tidigare till skolan (inte för min skull, men vi kan låtsas). Så sällskap har jag! Innan hade jag placerat mig i en av skolans soffor med väskan som kudde och The Duchess i iPoden. Första gången på länge jag kollade på film i min iPod, men det passade finfint just idag.


[Kommentarer ]
Postat av: Emily

Så himla bra film! Älskar miljöerna, kläderna och känslan.

2010-01-18 @ 19:24:38
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0