This song is not for you lovers

Som det förra inlägget hintar om ska jag nu alltså på AC/DC den 3e juni. Min allt för bra pojkvän ringde imorse strax efter tio och talade om att jag numera var uppbokad det datumet. Jag var tvungen att göra en liten segerdans efter att vi lagt på. Var ju tvungen att släppa ut lite av all den glädje jag hade. Och har, för den delen. Du är bäst ♥

Är till min stora lycka dessutom ledig idag. Eller, plugga måste jag fortfarande göra, men jag behöver inte göra det i skolan! Skönt as hell. Så innan jag sätter igång med historian och engelskan hade jag tänkt äta svampnudlar och se 500 Days of Summer. Har hört så mycket bra om den så jag tyckte att det var dags att se den nu.


[Kommentarer ]
Postat av: sophia

jag måste verkligen se den filmen, avlider snart av längtan!

2010-01-27 @ 19:20:05
URL: http://solophobia.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0