I want you people to get to know me a little bit better

Jag är beroende av att ständigt höra ny musik.
Jag gillar att kliva upp på morgonen och känna att jag är totalt utvilad.
Jag äter helst sent på kvällen, ju senare desto bättre, ju senare desto godare.
Jag säger ja till en öl, eller två.
Jag ger mig sällan in i
matteboken och alla tal den har att erbjuda.
Jag är duktig på att slarva bort saker, viktiga som oviktiga och att snooza.
Jag stör mig på folk som inte kan de oskrivna tunnelbane-reglerna.
Jag läser alla intressanta biografier jag kan komma över.
Jag är vackrast när jag är full, i alla fall känns det så.
Jag skrattar åt allt som erbjuds.
Jag är en typisk drömmare, älskar att fantisera om framtiden.
Jag har aldrig sett en hel James Bond-film.
Jag är lycklig när jag står i ett publikhav och känner basen i bröstet.
Jag trivs inte i sällskap med osociala människor.
Jag är dålig på vardag och att vara tyst.
Jag är rädd för att bara stå och trampa på samma ställe.
Jag älskar
att vakna upp bredvid min dude.
Jag uppskattar sommaren efter att det varit vinter för länge.
Jag tror på mig själv.

[Kommentarer ]
Postat av: S!!

stjäler din lista=) kram

2010-01-28 @ 20:24:56
URL: http://originellt.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0