There's a party at a rich dude's house

Ok, tänkte att jag kanske borde ta mig i kragen och skriva ett blogginlägg efter helgen som varit. Önskar att jag hade bilder från i lördags, men jag har inte fått dem ännu. Antagligen hamnar de i ett senare inlägg.

I lördags åkte jag och Micke in till stan för att fira Mathilda som fyllt 18. Tog ett jävla bra tag innan vi kom in då tågen var inställda och allt verkade strula. Men dit kom vi till slut i alla fall. Hade en grym kväll tillsammans med fina vänner som jag sällan festar tillsammans med. Och träffade nytt folk, vilket alltid är lika jävla roligt. Somnade väl efter 6 någon gång efter att ha suttit uppe och snacka skit samt städat tillsammans med Micke, Mathilda och Felix.

På söndagen tog vi en sväng förbi McD för bakiskäk innan vi åkte hem. Me like! Gårdagen spenderades mestadels bara i sängen. Sov till och från och mådde inte alls speciellt bra. Mår fortfarande inte speciellt bra..

[Kommentarer ]
Postat av: Jenny

ett önskemål, bilder ifrån Vemdalen!:D

2010-02-01 @ 20:05:40
Postat av: Amanda Looma

aaaaw tack gumman! :D

2010-02-01 @ 21:00:28
URL: http://amandaloo.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jenny: Bilder från Vemdalen kommer nu i veckan, I promise!

2010-02-01 @ 22:06:08
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0