I'm sorry Ke$ha, but the party started when I walked in

Har nu lagt mig tillrätta i en nybäddad säng. Har till och med duschat och rakat benen - bara för att det är så jävla skönt att känna täcket mot ben som inte är täckta av en päls. Ska precis klicka igång Confessions of a Shopaholic, en sådan där lättsam film som man kan somna efter att man sett. Perfect!

Imorgon är min sista dag som sjuk. Det bara är så. Vägrar låta det här hålla på längre. Efter helgen ska jag tillbaka till praktiken och nu kommer jag förhoppningsvis hålla mig frisk fram till i höst. Inte nog med att jag checkar ut min sjukdom imorgon, det är även Valborg. Ännu en i raden av alla överskattade högtider. Men eftersom det ska krökas med grymma människor så tackar jag liksom inte nej! Bananas blir det. Det är det enda som gäller imorgon. Jag ska kravla ur sängen på mina bara knän på lördag och ha en whiskyröst av aldrig skådat slag. Ok?

Sthlm Rock Out blir tyvärr inte av på lördag. Av en anledning som inte ska tas upp i bloggen, jag tänker helt enkelt lämna den utanför. Istället ska jag och min dude ha en heldag tillsammans, just the two of us. För helvete vad längesedan det var. Nej, that's a wrap everybody, nu får det vara över.

We go all in, balls out.

[Kommentarer ]
Postat av: Nelle

HEY THANKS!!! Schysst profil bild och krya på dig btw! :)

2010-04-30 @ 03:08:41
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: sandra

JAG ÄLSKAR DEN DÄR BILDEN PÅ OSS!! Den är så ful att den blir snygg!



Plus, att det kommer bli en grymt jävla rolig kväll. All in, balls out!



(hahahaha that's a wrap everybody)

2010-04-30 @ 09:09:38
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0