Day after day I'm under your spell and you look away, your love is evil

Tillbaka till civilisationen. Micke droppade av mig hemma hos honom innan han åkte till jobbet. Så nu kan jag spendera dagen/kvällen lite mer som jag vill. Jag har numera tillgång till Spotify, Piratebay, Ica, en rad olika affärer samt en utsikt som innehåller hus i mängder. That's the way I like it.

Tänkte alldeles strax bege mig till Ica, och även avnjuta vädret. Som är fuckin' fantastiskt. Sen blir det headbanga runt i köket till Avantasias senaste plattor, för ja, de släppte två på samma gång. Why not, liksom? Och efter det: peta i mig något framför förra veckans Vampire Diaries-avsnitt. Peace out

Avantasia - Your Love Is Evil

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

hahaha, fan vad skönt för dig. Slippa alla spöken och konstiga ljud

2010-04-08 @ 13:14:07
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0