Can you get enough of me?

Samma skit som förra veckan. Vi har ju blivit tilldelade en schemalagd 3 timmar lång hål på tisdagar. Man tackar, bugar, bockar och visar fingret åt våran fina rektor. Började 8:00 gjorde jag ju som sagt också, och slutar 16:30. Blir smått illamående när jag tänker på att vi kunde ha slutat 13:30 om den här vidriga dö-tiden inte fanns.

Istället blir det YouTube, Spotify och bloggen. För tillfället dunkar Kiss i lurarna, I was made for looooving you baby. Det är satans svårt att sitta still alltså, men jag vet inte hur mycket Hannah skulle uppskatta luftgitarr och hostig sång. Så jag håller mig till att halvdant headbanga framför datorn och mima.



Kiss - I Was Made For Loving You

[Kommentarer ]
Postat av: sanna

svar: tack så mycket!

2009-09-01 @ 11:38:01
Postat av: WHITE T

indeed, den är förbannat jävla bra! dom e ruggigt bra live oxå!



sjukt ball bild damen!

2009-09-01 @ 23:19:40
URL: http://whitet.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0