Honey, I'm home



Kom nyss hem. Känns inte som att jag har varit hemma på galet länge, har nog inte varit hemma speciellt mycket alls den senaste tiden. Något jag i vanliga fall brukar tycka är skönt, men just nu saknar jag bara att prata och käka en vanlig middag med pappa. Även om det betyder att jag får peta i mig något jag inte alls känner för. Mat är inte min grej, you know.

Jag och Mathilda tog över hennes mormor och morfars lägenhet igår. Pizza och Ben&Jerry's i soffan = perfekt måndagskväll! Nu är det Idol som gäller. Trots att jag hatar hela konceptet bakom det och bara vill kräkas på alla Rix FM-människor som vinner så är det fan ett måste att kolla. Jag kan inte hålla mig borta.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0