I don't want to miss a thing

Jag ska skriva ett till inlägg innan jag går och lägger mig. Blir förmodligen liknande innehåll som det som försvann när det skulle publiceras. Gårdagen var bäst rätt igenom. Eller okej, att kolla på fotboll kanske inte är det roligaste jag vet - sorry babe. Speciellt inte när jag sätter mig rätt ner på en brännässla. Ja, det gjorde ont. Men jag hade ju Sandra att snacka med vilket gjorde det galet mycket trevligare! Jag har nog sett mer fotboll under loppet av en vecka än vad jag i vanliga fall gör på ett halvår.

Kvällen spenderades hemma hos Micke med en hel drös människor. Ärligt talat kunde jag inte ha bett om bättre sällskap. Som jag älskar att vara bland people jag inte känner. Och det blir dessutom fasligt mycket trevligare när de få jag känner - Micke, Sandra och Robin - är helt fruktansvärt jävla grymma. Sen kan man ju ifrågasätta mitt beteende vad gäller att slicka någon i ansiktet. Men hey, jag har aldrig haft förmågan att uppföra mig respektabelt och jag har aldrig varit normal. Allt man slickar på äger man. Jag äger numera hela Mickes ansikte, del för del.

Efter att alla dragit var det bara soffan och sjukt jävla mysig musik som gällde. Sen var det bedtime eftersom någon, inte var det jag i alla fall, skulle upp och jobba dagen efter. Inte så jävla kul att säga hej då på morgonen. Ville bara springa ut och punktera däcken på bilen för oj då, då hade någon inte kunnat ta sig iväg. Sen var det bara pluspoäng som rasade in över mig när jag plockade undan alla ölburkar, flaskor och annat skit. Och dessutom lämnade efter mig en jävla massa ord nedpräntade i ett textdokument. Ibland kan jag. Idag kunde jag.

Secondhand Serenade - Awake

[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Fan vad glad jag blir när jag läser din blogg, ni är väl för söta!

2009-09-14 @ 12:15:27
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0