This post is dedicated to: Oliver



Det här är Oliver. Jag skulle väl kanske vilja klassa honom som en av mina närmsta vänner. Trots att vi bara har känt varandra i lite mer än ett år och trots att jag varje dag skulle kunna slå honom riktigt hårt. Han frambringar mina värsta sidor, men samtidigt mina bästa. På samma gång som han kan få mig att sparka och slå efter honom, tala om för honom att han är så jävla jobbig och bör sluta flina innan smällen kommer, så får han mig också att skratta hejdlöst, köra skrivbordsstolsrace i datasalar, lyssna på Smurfhits, prata om saker jag vanligtvis aldrig skulle prata om och diskutera saker som är helt absurda.

Jag älskar människor som får mig att skratta utan hämningar. Okej att jag har väldigt lätt till skratt men väldigt få människor kan få mig att garva så högt och så länge att jag får träningsvärk. Oliver, är en av de personerna. Han är som en extra lillebror med ett utseende i likhet med Björn Gustafssons. Jag kommer inte ihåg första gången vi pratade och vi har mest bara små minnen tillsammans. Jag vet inte alltid vart jag har snubben, men jag vet att han finns där någonstans. Jag tycker inte alltid om honom, när jag tänker efter är det väldigt sällan jag gör det, men fy fan vilka stunder han kan ha. Den där Oliver.

Jag lovade ett inlägg tillägnat dig, lillgubben. Och fy fan så svårt det har varit att börja skriva det. Jag trevade mellan att roasta dig totalt eller hylla dig till skyarna. Det blev något av en blandning av allt. Hoppas att du sitter och bölar utav bara helvete nu och ger mig en rejäl Anders Bagge-kram imorgon. För du är verkligen en av de bästa vännerna jag har. Och okej, jag vet att jag är sämst på att visa det. Slå mig hårt.

[Kommentarer ]
Postat av: Oliver

Vet inte vad jag ska säga, jag är mållös. Superbra skrivet hörrö! <3

2009-09-13 @ 20:04:11
Postat av: Hannah

HAHA UNDERBART! Så himla bra skrivet!

2009-09-14 @ 19:32:13

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0