Restless heart syndrome

Skoldagen innehöll en promenad mitt ute i ingenstans. Sen var det bara att åka hem igen. Man tackar. Det betydde att jag kunde stanna till i Huddinge på vägen hem och kolla om de hade skinnjackan jag vill ha. Självklart hade de den. Den finns ju för fan överallt. Men i helvete heller att min storlek är tillgänglig, "tyvärr, den är slut". Kan inte alla andra med storlek 34 bara gå och dö i ett dygn så kan jag köpa den (vart den nu kan tänkas finnas) och sen kan ni få återupplivas igen? Låter som en jävligt fin idé.

Har klätt av mig alla obekväma kläder, bokstavligt talat snubblat ner i soffan och snott åt mig brorsans dator. Min egen är ju bara störd. Lyssnar på svenskarnas mest lyssnat-lista på Spotify. Fy i helvete vad dålig musiksmak ni har, svennebananer. För inte fan har jag bidragit till att Milow, Flo Rida, Lady GaGa och Beyoncé finns att hitta i toppen i alla fall.

Nu ska jag bara vrålnjuta resten av dagen. Inte göra ett skit. Bara finnas. Bara lyssna igenom Green Days senaste album, från första till sista låt - vilket jag faktiskt inte gjort ännu.

[Kommentarer ]
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

bara bra, vad gör du? =)

2009-09-02 @ 14:38:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

godkänner kommentarer =) planer för kvällen?

2009-09-02 @ 15:27:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

sv: oj, tack för dina fina komplimagner! :)

2009-09-02 @ 15:57:54
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Josie

Haha åh, jag hatar alla låtar som "alla andra" tycker är bra! Alltså såna där uttjatade Lady Gaga låtar etc. Vill bara spy på dom.. det värsta är dock att man måste festa till sånt där skit, eftersom majoriteten lyssnar på det. Det om något hatar jag :P



Det kanske har blivit något fel på statistiken då? Vi kanske inte har besöksrekord ändå, haha

2009-09-02 @ 16:38:06
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0