Release me

Har äntligen beställt en klipptid. Är ju nästan värt en applåd. Var, helt ärligt, över ett år sedan jag klippte mig sist. Och då har jag ju färgat och blekt det en jävla massa gånger under den här tiden också. Jag antar att mitt hår inte mår så bra just nu. Det ser inte ut att må så bra.

Jag tänker mig något som det nedan - fast jag behåller min egen längd. Sen att man alltid bara vill raka av skiten efter att man lämnat frisören är en annan femma. Men det tänker vi inte på. Inte just nu i alla fall.


Fightstar - The English Way

[Kommentarer ]
Postat av: Emily

Usch för att behöva klippa sig.. Aldrig blir det som man vill. Hoppas att du blir nöjd i alla fall! Jag ska dra ut på min "ansning" ett litet tag till, men frisören kommer dö när hon får se mitt slitna hår :P

2009-09-09 @ 08:37:30
URL: http://imcookiedough.webblogg.se/
Postat av: linnea

ah, jag håller med! klippte mig senast i juli och då var det över ett år sedan sist. slutar Alltid med att jag lämnar frisören med gråten i halsen, horribel upplevelse för det mesta!

2009-09-09 @ 22:56:53
URL: http://infuckingdeed.blogspot.com

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0