I can't help myself

Sitter i skolan. Har precis haft mentorstid med Åke. Det finns fasen ingen bättre lärare eller mentor. Under lektionen skulle jag presentera tre saker som inspirerar mig. Med mig hade jag (på fötterna) mina absolut första Converse. De är slitna utav bara helvete, trasiga, lite för stora - men jävligt sköna, grymma och snygga! De är helt enkelt jag, som jag så fint poängterade. Dessutom hade jag med mig KOSS-lurarna för att symbolisera musik och min lilla bok där jag har låttexter, citat och annat trams samlat. I thought I did pretty fucking good.

Nu snickrar jag på min spellista till Oliver som ska innehålla 20 låtar som ALLTID gör mig glad. Fruktansvärt roligt, blir glad av att bara fixa med den. It's a beautiful day, people!


Hey, retard.

[Kommentarer ]
Postat av: anne

haha Åke, då tänker jag på Åke som är med i Bert :p

2009-09-24 @ 16:41:14
URL: http://flattering.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0