Fuck me like you hate me, again

Fan vad less jag blir på att det känns som att jag aldrig är riktigt frisk. Vilar ut fullständigt gör jag sällan heller. Jag stannar hemma en dag, går till skolan, sen går det ett tag och så är jag tillbaks på ruta ett igen. Hatar det. Att jag dessutom har ett kasst immunförsvar förvärrar ju bara situationen. Har aldrig det här problemet under våren och sommaren, men så fort hösten och vintern är igång så knullar bakterierna hej vilt i mig. Det är högsäsong för virus-förökning i Michaelas kropp just nu så passa på för i helvete!

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Haha kan hålla med om Mariett, men INTE Moa! Jävla Pink-wannabe, HATA Pink ^^

2009-09-29 @ 21:11:33
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Ea

Jag snodde ditt citat under word till min blogg, hoppas det var okej. Det var så sjukt bra och jag behövde det denna stund för att på något sätt kunna förklara för min bästis hur bra hon verkligen är. :)

2009-09-29 @ 21:45:25
URL: http://eabea.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0