Where's your head at?

Avslutade nyss min middag. Det blev.. trumvirvel.. spagetti! Pappa skulle döda mig om han visste vad jag åt då han igår kväll sa åt mig att laga en ordentlig middag när han var borta. Hell no. Sånt sysslar jag inte med. Spagetti är gott och mättande precis som det är! Blev även en tävling mellan mig och bror om vem som kunde rapa högst och längst. Jag lyckades rapa högst, men längst stod den andra fule fan för.

För tillfället sitter jag och garvar i min ensamhet. Lyssnar på Basshunters senaste platta - var tvungen att höra hur den lät. För det första är det djävulskt dålig musik, alltså verkligen så jävla B det kan bli. Och dessutom är snubben så fruktansvärt dålig på engelska att bara det i sig blir en skrattfest. Hur i helvete kunde han få göra ytterligare en platta?!

Nu blir det en promenix hem till mamsen. Glömde lite prylar där som jag måste ha.

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Basshunter är ett skämt.



Svar: jag minns när jag var yngre, när jag i 6-7:an och ville vara cool trots att jag inte var det. Då önskade jag att jag kunde svära men det gick bara inte, jag skämdes så fruktansvärt mycket om jag kläckte ur mig ett "fan", HAHA! Jag garvar röven av mig åt den tanken idag, tänk om man varit lika mesig nu? Tur att man förrändras med tiden :P

2009-10-01 @ 21:35:50
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josie

Hahaha det var fan tider det ;P Samma här, det låter förjävligt om jag inte svär!

2009-10-01 @ 21:46:27
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0