Sober and irrelevant

Någon var visst tvungen att gå upp tidigt idag - och inte var det jag! När Micke åkte kunde jag dra åt mig hela täcket och lugnt somna om, i en position som inte tillåter sovsällskap. Vaknade nyss av en skrikande smärta i bröstet, försökte somna om igen. Men nej, det var omöjligt. Så nu får jag dras med den här dunkande värken, förhoppningsvis försvinner den - annars får den supas bort.

Halv tre blir jag tydligen upphämtad för bilfärd mot Sandra, the hostess. Innan dess hade jag tänkt försöka få på mig lite kläder, måla naglarna och platta håret - resten fixar jag där. Det kan väl inte vara alltför krävande?

Europe - Rock the Night


[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

och det gör det lätt, tänker på guns och mötley när jag ser jd :P



tack så hjärtligt för hjälpen! anade att det hade med bredden att göra, nu har jag typ löst det. :D



(jösses vad seg jag är)

2009-10-18 @ 18:31:04
URL: http://revelries.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0