Release me, release my body

Jag har lov, men kan inte njuta av det. Kan inte riktigt njuta av känslan av att sova länge på morgonen, strosa runt hemma och somna i soffan. För vet ni vad? Jag vill ha helg. Något så fruktansvärt mycket! Jag vill sätta mig på tåget tillbaka till Eskilstuna. Sitta bredvid Micke i bilen till Västerås och lyssna på Thousand Foot Krutch, Breaking Benjamin, Mustasch eller Three Days Grace på orgasmerande hög volym. Äta mat - som tydligen ska vara fruktansvärt jävla god tillsammans med trevliga människor. Sen spola fram tiden till lördag kväll då det ska förtäras öl så det skriker om det.

Jag kan inte vara fullt frisk. Men så fort det är helg känns det fan som om inget annat existerar. Nej, det inte bara känns så. Det ÄR så. I love my life.


Drunk moment

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

Faaaa-aaan så kul vi ska ha alltså!

2009-10-28 @ 20:37:30
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

snygg bild=)

2009-11-04 @ 07:09:32
URL: http://totalflopp.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0