Only for the weak

Har haft en satans bra helg. Lördagens festande blev minst sagt lyckat och jag skrattade så jag höll på att avlida. Jag säger då det Linda och Sandra, offentliga duschar är grejen! Rockade även mina grymma skinnbyxor. Seriöst, mums på mig själv för det är så jävla snyggt!

Vaknade upp med en alldeles miserabel huvudvärk igår, men den fick kvävas. För Micke sysslar inte med painkillers. Det är tydligen jag som är en junkie. Förflyttade mig endast mellan sängen, soffan och toaletten igår. Vardagsmotion har jag hört att det ska kallas. Såg dessutom när AIK kickade Bajens röv och när Liverpool vann över Manchester United. Sen dök dock Sandra och Nisse upp som livräddare och så blev det inget mer sporttittande! Riktigt bra bakissöndag med grymt sällskap som avslutades med Patrik 1,5 innan jag däckade igen.

Och idag är det måndag, men ingen skola. För det är lov och helt fucking jävla underbart. Dessvärre tror jag att jag håller på att bli sjuk. Halsen krånglar och huvudet är lika tungt som igår. Känns.. kul..


[Kommentarer ]
Postat av: sandra

Jag måste ta mig till första, bästa offentliga dusch NU!

2009-10-26 @ 12:25:26
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Precis, dessutom ska duschen vara på tok för liten för att jag ska få plats så jag måste böja mig ner ordentligt!

2009-10-26 @ 12:30:41
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Hahaha, fyfan vad underbart

2009-10-26 @ 12:37:17
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0