I love shoes, I really fucking do

Har pluggat i nästan två timmar. Tanken var två timmar, men jag nöjer mig fan med nästan! Lyckades skriva klart en miljö-krönika som faktiskt blev riktigt jävla kick-ass bra. High-five på den! Och dessutom gå igenom alla frågorna till idrottsprovet om anatomi.

Nu njuter jag i soffan framför Roast på Berns och satan vad hänsynslös Betnér var - ME LIKE! Kollar runt på random sidor på nätet, hamnade på have2have och hittade ett par galet fulsnygga skor jag kollat in tidigare. Så sjukt mysiga! Och så sjukt fulsnygga! Vilket alltid verkar få mig på fall. Dessutom skulle jag behöva ett par skor som kan ersätta mina Converse de värsta dagarna.

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Haha nej aldrig två helger i rad, NO WAY.

2009-10-06 @ 08:45:37
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Converse<3 det är kärlek det ;D



Svar: ja, jag var ganska död igår, sen blev jag skit sur och börja önska att han dog i svininfluensan den jäveln...

2009-10-06 @ 10:43:03
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0