Should've when you could've

Mitt i all misär - som består av en huvudvärk och något som kan vara feber + ett illamående som spökar, har jag i alla fall något att glädjas åt. Helgen har blivit planerad lite smått och jag har tagit mig igenom senaste Flashforward-avsnittet, som var så spännande att jag bet av naglarna! Eller ja, det lilla som fanns kvar i alla fall. Såg även senaste The City-avsnittet som jag missat och turligt nog kommer det ett nytt imorgon!

Nu ska jag, trots att jag egentligen inte vill, halsa resterande vatten i glaset bredvid, smeta på Försvarets på läpparna och sedan krypa ner under täcket. Nej just det, sakta i backarna. Jag ska visst hasa mig ur sängen, släpa mig bort till toaletten och tömma blåsan först också. Jävla tvångstanke. Förhoppningsvis kan jag sova bättre den här natten än de tidigare två som varit en jävla pina.


[Kommentarer ]
Postat av: sandra

I helgen kör vi igen, vi ska röja satan

2009-11-04 @ 09:19:27
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Tack babe!

2009-11-04 @ 10:47:49
Postat av: julia

sv; kan inte hålla med mer! men de ska öppna ett starbucks på arlanda i sthlm snart, dock kmr latten kosta 66 kr(!)

2009-11-04 @ 10:49:36
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Postat av: Diana

SV: Visst är hon!! Tusen tack! Kram :DD

2009-11-04 @ 15:19:29

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0