She'll wash away your sins

När man lyssnar igenom ett album så hoppas man alltid på att just DEN låten ska finnas där. Den låten som fångar en totalt, som får omvärlden att sluta existera. Biffy Clyros låt Mountains är sedan lite mer än ett år tillbaka en favorit hos mig och när jag nu tog mig igenom deras senaste platta var det med ganska så höga förväntningar. De två första låtarna flöt förbi - de var dessutom riktigt bra. Sen hände något.. Det började som vilken bra låt som helst men när refrängen kom kunde jag inte annat än stirra rätt ut i tomma intet. Det är fruktansvärt sköna riff kombinerat med trummor som inte kunde vara annat än upplyftande för sången. DEN låten fanns där. Och återigen blir jag påmind om varför musik var min första kärlek.

Biffy Clyro - Bubbles

[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Åh, vilken härlig låt!

Jag är helt tok kär i låten Mountains, så jävla underbar låt så det finns inte :)

2009-11-09 @ 20:20:48
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: M

Man tackar :)

Im in love with my hair right now :D!

2009-11-09 @ 21:37:16
URL: http://lifeguard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0