I don't care about you

Började dagen med att försova mig ganska så rejält, kastade mig ur sängen och smällde upp dörren på benet. Helvete vad ont det gjorde och helvete vad skitnödig jag ser ut när jag går! Skoldagen sedan flöt väl på som vanligt, inget märkvärdigt - inget nämnvärt.

Nu ligger jag i min feta säng och dunkar Guns N' Roses samtidigt som jag drömmer mig bort till min framtida etagevåning. Jag älskar bilden jag får i huvudet av hur jag vill att det ska se ut. Och ni som fnyser framför datorn just nu och tänker att jag kan glömma och ge upp mina fantasier kan stoppa upp något där solen inte skiner. För vill jag något så ser jag till att det blir så. Funderar på att halta mig uppför trappen snart och samsas om plats i soffan tillsammans med daddy, daddy cool.

Ikväll är det Paradise Hotel, det trodde ni inte att jag kollade på va?

[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Åh, å bo i en etagevåning vore inte fel du. och klart som fan att man kan drömma, vad vore livet utan drömmar liksom?

2009-11-26 @ 20:41:06
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0