Unknown caller

Skolan får inte äran att ha mig närvarande idag. Mår verkligen inte bra. Var någon jävel som fick för sig att plinga på här hemma halv åtta imorse. Halv fucking åtta! Och inte bara en gång, utan två gånger. Jag kände för att storma upp för trappan, låsa upp dörren och ge dumhuvet en verbal omgång. Men orken fanns inte där. Istället mumlade jag något ohörligt, la kudden över huvudet och somnade om.

Nu ligger jag i soffan och fick precis ett mms av Matilda med en bild på mina fina klasskamrater som vinkade sådär stelt till mig och ville att jag skulle krya på mig! Kärlek till er. Nu ska jag se det fjärde avsnittet av Secret Diary of a Call Girl och stirra ut genom fönstret på snön. Roligare än såhär verkar det inte bli.


[Kommentarer ]
Postat av: M

I know,love it love it love it!

Men idag så skinker man ju som man förtjänar haha!

2009-11-05 @ 16:36:28
URL: http://lifeguard.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0