It's time to go c-c-c-c-crazy

Uppdateringen har det minst sagt varit brist på i helgen. Men det har sina förklaringar - sina BRA förklaringar. Vet inte vart jag ska börja, vet inte hur mycket detaljer jag ska dela med mig av och jag vet fan inte vart jag ska sluta. Vaknade upp på lördagen och mådde faktiskt bra - till skillnad från andra. Ni vet, underage, jag fick inte dricka och hann därför bli nykter innan vi kommit hem. Men trevligt kan jag fan inte annat än påstå att det var.

Efter ett besök på McD på lördagen började det. Det som jag och Sandra sett fram emot sedan i måndags. Samtidigt som vi alla fixade oss började förkröket. Humöret var på topp, sminket satt på plats, de nya kläderna var på och frisyren blev för en gångs skull jävligt bra! När även Nisse och Emil dök upp började supandet på riktigt. Många löften gavs under de där timmarna. Det blir extreme makeover innan nästa års Peace&Love-besök. Här ska kapas och färgas hår!

Senare tog vi oss ut till the main event, en lokalfest mitt ute i ingenstans. Vid en första anblick kunde vi konstatera att vi var väldigt påklädda. Vid en andra anblick kunde vi konstatera att det fanns extremt mycket plats för att skaka på rumpan. Och hell yeah! Jag och Sandra var överallt, vi stod för fan aldrig still. Efter minst tre timmars totalt ös till diverse mainstream-låtar var det dags. Vi smög oss upp på scen och hittade Sick Puppies - You're going down. Om det var ös innan så var det fullt ös - medvetslös nu. Det var luftgura, headbangande och helt jävla galet. Från vår sida det vill säga. Resterande festfolk verkade mest rynka på näsan och undra vad fan som hänt.

Jag tror inte att det fanns någon som missade våran närvaro. Vi VAR för fan festen. Det var Micke, jag, Sandra och Nisse på högtalarna, på scenen sjungandes till Rap das armas och överallt på dansgolvet.

Det är inte ett skämt när jag påstår att det kändes i minsta lilla del av kroppen dagen efter. Vaknade efter ynka 5 timmars sömn med en huvudvärk som hette duga. Rösten var halvt borta, något som skulle kunna vara träningsvärk kändes i benen och nacken.. nacken ska vi inte ens tala om. Efter att ha drygat och mumlat med Micke i sängen i några timmar vardagsmotionerade vi till soffan. Senare blev det finbesök i form av Sandra och Nisse. De hade med sig kebab. Munorgasm. När jag även bestämde mig för att stanna ytterligare en dag i Eskilstuna fick dessutom Ben&Jerrys flytta in i magen.

This is not a joke: Bästa helgen på fruktansvärt länge. Perfekt avslut på lovet och bilder kommer så fort jag fått dem av Sandra.

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

BARAPAPAPAPAPAPAPAPAPA!! Faaan vad kul vi haft

2009-11-02 @ 16:38:27
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: rebecca

Fan vad rätt! Lokalfester är alltid förjävla stela annars

2009-11-02 @ 20:39:01
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0