My period is ruining my life

Klarade inte av mensvärken så jag åkte hem tidigare. Har precis bytt om till comfy kläder och dragit igång Heartbreak Kid. Tyckte den var stört dålig första gången jag såg den, men hoppas att den är bättre den här gången. Den är lättsam i alla fall.

[Kommentarer ]
Postat av: Christine

Usch, jobbigt med mensvärk. :-/ Fast Heartbreak Kid? Det lär väl knappast lindra smärtan! Hähä. ;-P

Hoppas det snart känns bättre, och att du får en mysig kväll!

2009-05-11 @ 18:54:34
Postat av: Anonym

Just nu jobbar jag bara, men jag kommer plugga också. Antingen börjar jag denna sommaren eller till hösten, eller både och. Det beror på skolan och vad det finns för kurser :)

2009-05-12 @ 02:19:15
Postat av: E!

Just nu jobbar jag bara, men jag kommer börja plugga denna sommaren eller till hösten, beroende på skolan och vad jag bestämmer mig för att läsa. =)

2009-05-12 @ 02:22:51
URL: http://eelvelin.blogg.se/usa
Postat av: Vendela

Krya på dig!

Ey yo, har du inloggningsuppgifterna till La Praline?

Jag har helt tappat bort dem

Mejla!

2009-05-12 @ 14:06:36

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0