Jag är själv, utan att veta varför

Det är ingen hemma och jag vet inte varför. Vid den här tiden är det ALLTID någon hemma här. Har precis sett det senaste avsnittet av The Hills och jag säger bara; fuck vad skönt att Spencer typ var med i max 2 minuter. Han är verkligen en pain in the ass. Ikväll tänkte jag faktiskt kolla på Desperate Housewives, bara för att jag aldrig gör det annars och ladda inför matte nationella imorgon!
Puss

[Kommentarer ]
Postat av: Emmelie

Ja, vem diggar Spencer egentligen? Förutom Heidi då... Fattar inte hur han lyckats fånga henne så som han gjort - han verkar helt jäkla dum i huvudet!



Å, tycker du inte om La Voix!? Jag älskar låten, och tycker att Malena är fantastisk. Kul att vi lyckats skicka ett annorlunda bidrag i år, och jag hoppas verkligen på en bra placering. Hoppas måste man ju i sånna här sammanhang! Jag hejar iaf på Malena, tror på topp 5 om inte vinst. :)

2009-05-14 @ 13:47:13
URL: http://pingvinens.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0