Fuck x80000000000000000

Och så blev ännu en kväll förstörd. Skulle ha haft en totalsoft hemmakväll à la old times men eftersom min tillvaro aldrig bara kan flyta lugnt fram blev såklart det förstört. Hur många fler gånger ska det här hända innan jag ger upp? Kan inte berätta i bloggen vad exakt det är det handlar om, är alldeles för privat och berör egentligen inte mig. Men det är just det problemet är. Bara för att det inte är jag som är inblandad betyder inte det att det fuckar upp hela min jävla tillvaro också.

Shit..

[Kommentarer ]
Postat av: MH

ja, de har sjukt snygga kläder på barnavdelningen ;)

2009-05-25 @ 17:14:17
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: JONNA

svar: jo, du kopierar embed-koden (tror den heter så?) precis som vanligt. sen när du lägger in den i html så ändrar du där det står height="några siffror"> till height="25">. lätt som en plätt!



lycka till

2009-05-26 @ 20:36:19
URL: http://falkiz.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0