For Your Information

Jag älskar att vara uppe på natten. Jag älskar att sitta ensam i sängen och lyssna på musik eller regnet och vinden som lever sitt eget liv utanför det öppna fönstret. Så fort det blir mörkt älskar jag att läsa chicklit-böcker med rosa omslag som handlar om klumpiga tjejer som dejtar fel killar. De gamla tjejfilmerna med Hilary Duff och Lindsay Lohan letas fram.

Somliga blir poetiska på natten. De läser böcker med abstrakta karaktärer och skriver poesi i takt med regndropparna. Sån är inte jag. På natten vill jag släppa allt. Inte tänka för mycket, bara vara. Nu är det Raise Your Voice som gäller!

[Kommentarer ]
Postat av: Rosita

Åh, Raise your voice har jag sett ett tjugo-tal gånger, haha!

2009-03-15 @ 08:58:42
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du en the hills älskare? Då har du kommit helt rätt!

2009-03-15 @ 14:03:17
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0