I like/I don't like








+ Sociala sammanhang. Jag älskar alla sammanhang där jag får prata med intressanta människor. Att prata, diskutera och utbyta erfarenheter är bland det bästa jag vet!
+ Rainy day-music. Det finns mycket att klaga på angående vädret vi har just nu, men musiken jag lyssnar på i kombination till det är alldeles underbar och lugn - Anthony & the Johnsons, John Mayer, Joshua Radin, Priscilla Ahn mfl.

- Vädret. Musiken i all ära, men den kan jag ju faktiskt lyssna på även när det är soligt! Det var alldeles för lång tid sedan vi såg sol senast.
- Södertälje. Jag bor i en stad som jag fullkomligt hatar. Och tacka gudarna för att jag inte valde att gå i skolan här. Förstår inte varför folk kan välja att stanna här. Det finns absolut inget som tilltalar mig här.

[Kommentarer ]
Postat av: kajsa

joshua radin = JA

2009-06-14 @ 20:25:49
URL: http://tongue.blogg.se/
Postat av: hindu times

Tack för tipsen! Är defintivt böcker jag ska hugga in på! :D

2009-06-14 @ 20:34:28
URL: http://hindutimes.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0