Get to know me a little bit better

Jag busted inne på Mimi's toa, kodak moment.

CURRENT OBSESSION: Ringar. Aldrig intresserat mig för smycken tidigare. Men nu jävlar. Feta, stora och krångliga att titta på. WEIRDEST OBSESSION: Irländska sånger á la Galway Girl och Fairytale of New York. Jag har någon slags romantiserad bild av ett Irland fullt av pubar med packade irländare som sjunger och är lyckliga. WHAT ARE YOU WEARING TODAY? Underkläder, Vogue-tröja och jävligt sköna men fula byxor. WHY IS TODAY SPECIAL? Jag ska träffa min BFF och lägga pussel! Och nej, det är inte ett skämt. WHAT WOULD YOU LIKE TO LEARN TO DO? Surfa, åka bräda och spela piano. Sen är jag nog nöjd! TODAY'S DINNER: Pasta med mycket vitlök och annat tjaffs! LAST THING YOU BOUGHT: Don't remember, senaste materiella prylen var väl den randiga tröjan på bilden! WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW? Anthony & the Johnsons, så hjärtskärande vackert. FAVORITE WEATHER: Solsken, runt 25 grader. Då är det som bäst. Annars kan jag tycka att regn har sina fina stunder. MOST CHALLENGING GOAL RIGHT NOW: Få ihop en fungerande packning till Peace & Love samtidigt som jag ska klara av jobb från 7-16 nästa vecka. Stackars mig.. IF YOU COULD HAVE A HOUSE TOTALLY PAID FOR, FULLY FURNISHED ANYWHERE IN THE WORLD, WHERE WOULD YOU LIKE IT TO BE? En lägenhet med balkongutsikt mot havet i Brighton, EnglandFAVORITE VACATION SPOT: Brighton. WHAT WOULD YOU LIKE TO HAVE IN YOUR HANDS RIGHT NOW? 45 million dollars, eller något i den stilen. Eller något som skulle kunna ge mig Nobelpris. WHAT WOULD YOU LIKE TO GET RID OF? Några kilon kanske om man får önska. IF YOU COULD GO ANYWHERE IN THE WORLD FOR THE NEXT HOUR, WHERE WOULD YOU GO? Los Angeles baby. LANGUAGE YOU WANT TO LEARN: Visserligen kan jag redan lite franska, men skulle inte vara fel att kunna det näst intill flytande. WHAT DID YOU DREAM OF LAST NIGHT? Kommer nästan aldrig ihåg sådant. ONE THING THAT YOU WOULD SNITCH OUT OF SOMEONE'S CLOSET WITH NO REGRETS? Jag skulle kunna sno alla existerande Balmain-plagg från de senaste 2-3 kollektionerna ur någons garderob utan att få det minsta dåligt samvete. FAVORITE PIECE OF CLOTHING IN YOUR OWN CLOSET: Mina 2x oversize tees från Cheap Monday. Mycket väl använda. DREAM JOB: Rockstar, utan tvekan. Sen kan jag tänka mig butiksinnehavare, journalist på fet modetidning, trubadur eller något med styling/inredning. PERSONAL ASPIRATIONS ATM: Att köra hårt hela sommaren ut!


[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0