Och helt plötsligt kom blogglusten tillbaka

Ta inte mitt förra inlägg på för stort allvar. Ta aldrig mig på för stort allvar. Men sant var det i alla fall.

Har haft en riktigt seg dag, bara glidit runt hemma. Vilket betyder att jag är rastlös like hell just nu. Imorgon ska jag faktiskt åstadkomma något  förutom att mala ner ätbara saker i magen och fingra på datorn! Hade tänkt skruva ihop en hylla som väntat på att bli älskad i någon månad nu. Och sen tänkte jag fira att jag inte jobbar genom att göra av med lite pengar. Me like. Dessutom kanske det vore dags att raka benen. Har inte gjort något på jobbet då jag alltid bär jeans och dessutom har jag ingen pojke som ska peta på mina ben heller. Men upptäckte idag att det fan inte är okej att se ut såhär om man ska vistas ute bland folk. Dessutom är det obekvämt. Nej. Imorgon försvinner det.

Puss och godnatt kära vänner

[Kommentarer ]
Postat av: Josie

Håriga ben är riktigt obekvämt - blä! Fast stubb, som jag har nu, är nästan ännu obekvämare. Det sticks ju så jävulskt!

2009-07-13 @ 11:55:10
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: johanna

Jasså? tack för du sa det, då får man se om man pladdrar sig dit eller inte. Ska ju upp dit i okt och se Green day :)

2009-07-13 @ 13:40:46
URL: http://limoneturchino.blogg.se/
Postat av: acceber

fattar inte ens varför håret på benen behöver existera överhuvudtaget. det skyddar ju knappast mot nånting, jag har ramlat och gjort illa benen mer än nåt annat så det kan ju stoppa upp mitt långfinger nånstans. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2009-07-13 @ 17:02:26
URL: http://ihasbut.blogspot.com

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0