I fell in love with the seaside

Favoritplatsen på jorden: Brighton, England

Vet ni vad? Jag har inte badat i år. Jag har inte ens satt en jävla fot i vattnet. Jag har inte befunnit mig på en strand och inte heller vid en sjö. Pinsamt. Tanken var att det skulle ändras på idag. Men inte är det solen som skiner, snarare frånvaron av den..


[Kommentarer ]
Postat av: hindu times

Haha jag har inte heller badat i år.. Om inte pool räknas? :D Men vad gör man liksom när man befinner sig i ett land med klimat som detta...

2009-07-18 @ 14:17:51
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag har inte ens haft på mig en bikini i år! Hemskt om man tänker efter!

2009-07-19 @ 14:42:55

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0