The Chicken Dance

Jag älskar YouTube. Åh, det är bland det bästa som finns. Näst efter Spotify. Och för er andra som spenderar kvällen inne langar jag nu lite roliga klipp, jag garvar så jag nästan kissar på mig.

Skrattande bebis, ingen vidare förklaring behövs då det är just en skrattande bebis. Förjävla roligt.

Charlie bit my finger, typ en av världens mest kända YouTube-videos. Kidsen har för fan fått vara med i TV efter det här. Simpel video som cirkulerar kring den äldre broderns finger. Jag hatar barn, men det är fan kul att skratta åt dem.

4 skrattande bebisar, okej. Sista baby-videon. Men damn, vad kul det är. 4 skrattande bebisar är bättre än en. Believe me.

Ryskt gruvfyllo, för er som inte har sett den här förut: Det har skett en olycka på bygget och nu kommer en reporter dit och frågar om det var fylla inblandat. Han som blir intervjuvad säger att det aldrig pågår någon fylla där. Yeah, right.

Roombadriver, något som är lika kul som bebisar är djur. Speciellt katter. Här är fan den i särklass roligaste kattvideon.

Örjan får damp på unge, Hjälp! är ett av de bästa svenska humorprogrammen någonsin. Och Örjan Lax är en av favoritkaraktärerna. Han är arg. Alltid arg.

100 höjdare, svårt att välja ett klipp. Men det här måste fan vara favoriten. Dra-bil-med-kuken-mannen. Man måste lyssna tydligt för att den ska vara rolig. Och titeln säger allt, det är precis vad videon handlar om.

Ok, bring me your funny clips! Eller är det bara jag som är YouTube-nörd?


[Kommentarer ]
Postat av: Emily

You Tube borde räknas in som ett av världens underverk.

2009-01-16 @ 21:36:04
URL: http://emilyh.blogg.se/
Postat av: jessie

Charlie bit me är en klassiker. Trots att även jag verkligen HATAR barn.



Kolla in Christian The Lion, galet söt.

2009-01-17 @ 16:59:55
URL: http://charliecheez.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0