Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad





Allt är fucked up i mitt liv just nu. Jag är mitt inne i ett familjedrama = min mamma ska flytta ihop med hennes pojkvän och barn. Yes, verkligen vad jag behöver just nu. Jag insåg att jag är svartsjuk när det kommer till en viss pojke - som jag för övrigt inte har några känslor för. Och då räknar vi inte in de fysiska, för jo, de finns där. Hello, att jag ens har fysiska känslor är helt otroligt. Ice cold bitch. Och det här påverkar mitt humör som går upp och ner hela tiden, mestadels har jag panikångest och gråter hejdlöst.

Försökte muntra upp mig själv med ett armband idag. Men nja, det gav väl inte riktigt den effekten jag ville. I fortsättningen ska jag försöka lyssna till Krunegård's textrad "hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad". Känns som att det är ett motto jag bör gå efter. Om jag vill verka levande det vill säga.

[Kommentarer ]
Postat av: Josefine

Sjukt fint armband :) Alla har sina ups and downs, går inte att göra något åt. Men Hoppas att allt ordnar upp sig snart. Det brukar ju göra det. Sköt om dig, gumman!

2009-01-30 @ 21:03:33
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: karin

himla fint iallafall! hoppas det ordnar sig.

2009-01-31 @ 09:25:47
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag brukar inte gilla Nickelback nåt vidare heller, och det baserat på deras tidigare plattor. Men denna är något extra, så sjukt jävla bra. Ja! Dom låtarna är amazing

2009-02-01 @ 09:03:59
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0