With a very bad man between her thighs

Småtittar lite på Bridget Jones samtidigt som jag gör annat. Hon är ju för jävla underbar. Funderar på att förflytta mig till sängen istället och avsluta dagen. Fick fyra timmars sömn under gårdagens natt och jag skulle önska lite fler inatt, tack. Får plocka med mig Marilyn Manson-boken som är lika jävla fisljummen som för 100 sidor sedan. Hade hoppats på lite mer från Neil Strauss, men besvikelsen blir bara tyngre och tyngre. Dessvärre kan jag inte sluta, man måste ju läsa klart en bok - det anser i alla fall jag.


[Kommentarer ]
Postat av: josie

Jag är också så att jag måste läsa ut en bok som jag har påbörjat, men är dom dåliga så är det jävligt svårt..

2009-12-16 @ 11:39:46
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0