The worst of me

Ligger i sängen och ska snart släcka lampan och stänga av systemet. Är fruktansvärt low, känner inte den minsta glädje för tillfället. Sängen är tom, jag tar upp mindre än halva - och inte fan finns Micke här och tar upp resterande plats. En massa tankar har snurrat i huvudet under kvällen, bara sånna där tråkiga och jobbiga som man inte vill veta av. Är inne i en svacka, det mesta känns värdelöst och jag vet fan inte vad jag ska göra för att ändra på det.

I vanliga fall skulle jag göra det enda jag vet tillfälligt botar detta: spendera pengar. Men det här är inte i vanliga fall, för det sista jag får göra nu är att spendera pengar. I alla fall inte på kläder, vilket är exakt vad mitt kort ber om att få dras på grund av. Hej och hå, cheer up emo-kid.

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

Ja, men sen måste man naturligtvis se över sin ekonomi också. Hade köpt den på en gång om det inte vore så att man behöver köpa idiotiska JULKLAPPAR!!! :D fan ta julen

2009-12-01 @ 23:23:44
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jag tror det lutar mest åt trean! (:

2009-12-02 @ 11:13:05
URL: http://kulisser.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0