Take 'em all out

God morgon! Ligger i sängen och har precis avslutat min snoozning på 40 minuter. Nu är det en timme kvar innan jag beger mig ut och till skolan. Innan dess kanske jag borde hinna med en tur till duschen. Alla våra lektioner har blivit flyttade idag. Jag börjar alltså 13:50 och slutar 18:00. Vill inte tänka på hur drygt det kommer kännas att vara i skolan vid den tiden. Sen är det bara raka vägen hem och hårdräkna matte! För ja, idag kommer jag inte undan. Minst en timme ska jag sitta.

Helgen har jag inte berättat om, men jag orkar inte heller. Inte för att den var tråkig eller så, för det är den aldrig! Kortfattat så var vi 6 personer som såg Luftslottet som sprängdes i fredags. Och den var riktigt jävla bra. Jag är fortfarande lika kär i Lisbeth Salander som tidigare. Lördagen bestod av öl och tidig hemgång. Söndagen bestod av kebab, en jävla massa strul med tv:n och självklart besök av Sandra och Nisse.

Nej, nu kallar toaletten. Håller på att kissa på mig och det vore inte så kul att starta dagen med det faktiskt!

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0