Secrets and regrets

Det är en Trötter som sitter i soffan med tofflor på fötterna just nu. Lyssnar igenom en massa album från året som jag inte tagit mig igenom ännu och än så länge har ett riktigt bra dykt upp med Crazy Arm, ett band jag aldrig tidigare hört. Väntar in Paradise Hotel som tråkigt nog krockar med The Real Housewives of New Jersey. Hade jävligt gärna velat se det efter den störtsköna reklamen.

Borde egentligen släpa mig in i duschen innan PH, men jag vet hur det kommer bli.. Jag kommer att sitta här fram tills att det börjar och sen hata mig själv efter programmet för att jag inte duschade innan. Vilken jävla latmask jag är alltså. Slå mig hårt för jag känner mig mest bara patetisk. Nej nu ska jag återgå till mitt musiklyssnande och slöpratande på msn.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0