Nervous breakdown

Min värdelösa hemfärd från skolan såg ut ungefär såhär:
1. Bussjäveln från Järlahallen är försenad, självklart
2. Bussjäveln kör så sakta det bara går, jag kommer alldeles försent till tuben. Gasa för i helvete
3. Missar tåget till Södertälje med en minut (alla andra tåg var försenade, men inte mitt, självklart)
4. Nästa tåg är 10 minuter försenat
5. Tåget kör saktare än vad jag trodde var möjligt, blir ännu mer försenat
6. Helvetes-jävla-fitt-tåget tas ur trafik i Tumba och jag måste byta
7. Bussen från Östertälje hem till mig är försenad, precis som alltid
8. Och som pricken över äckel-i:et ska busschauffören vara "snäll" och vänta in nästa tåg. Inga jävla julklappar till dig, för det där kallar jag inte snällt

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

fyfan, sånna där dagar är inte okej!

2009-12-15 @ 19:18:08
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Josie

Men åh va drygt, sånt där är verkligen inte OK! Ju mer det byggs på desto mer frustrerad och förbannad blir man, och ju mer man börjar tänka att det säkert kommer bli ännu värre desto större är chansen att det väl blir det också. Och då rinner bägaren över :P HATE IT

2009-12-15 @ 21:22:27
URL: http://thejosie.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0