If you're wondering if I want you to

Internet har inte fungerat sen jag kom hem. Hela min tillvaro har gått i spillror. Nästan faktiskt. Inget Spotify, inget bloggande, inget läsande av bloggar, inget msn, inget slötittande på alla hemsidor och inget Facebook. Me no like. Gick till och med och la mig tidigare igår just av den enkla anledningen att internet inte fungerade. Men på något sätt lyckades jag få igång det för några minuter sen och det fungerar än så länge felfritt!

Idag var det julavslutning, äntligen. Den var väl typ lika tråkig som vanligt. Efteråt drog vi till Forum och käkade + letade julklappar med Oliver. Det gick som det gick och jag kom inte hem med något. Istället spenderade jag och oliven en jävla massa tid smygläsandes och asgarvandes åt roliga böcker. Ska snart åka iväg igen med pappa och leta. Fan vad svårt det ska vara! Jag har två kvar och den till brorsan är svårare än svårast. Arg.

Helgens bravader hamnar i ett inlägg senare, håll ut kära vänner.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0