I will hunt you down


Bret Michaels - Every Rose Has Its Thorn

Håller på och pluggar ikapp allt jag missat för tillfället. Känns stressigt och jävligt jobbigt. Tar en snabb paus i pluggandet för att få skriva blogg och sen bär det av till duschen innan Paradise Hotel börjar. Åh, det är så jävla spännande just nu. Man vill ju bara se alla avsnitt på en gång eller hoppa in i tv:n med motorsåg i högsta hugg och jaga Rami. Blir nog sängen ganska så snabbt efter PH, sömn känns som något jag har bortprioriterat ganska så mycket den här veckan. Eller jag har snarare inte haft förmågan att somna..

Vad jag känner att jag skulle behöva för tillfället? Ett fett duntäcke, 2kg godis, is-té och sällskap av min dude. Har jag något av det här i soffan? Nej, skulle inte tro det va.

[Kommentarer ]
Postat av: sandra

haha ohhhh en ja :D det kändes fan jobbigt i hela magen när man betala den där satans julklappen

2009-12-17 @ 20:07:47
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: sandra

haha åh, alla pengar som ska spenderas vill jag spendera på mig själv!

2009-12-17 @ 20:18:16
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0