Human nature

Hade besök av en dude från en reklambyrå idag. Han var ruskigt jävla rolig. Pratade på om sitt yrke, sin väg dit, delgav roliga anekdoter, gav tips och berättade om olika roller inom reklam och pr. Allt han sa gick verkligen in och fan vad jag tog till mig av allt. Riktigt givande och sånt känns alltid så bra efteråt. Imorgon funderar jag på att ta mig till SACO-mässan (en utbildningsmässa i Älvsjö). Känner att det skulle vara nödvändigt, även om jag inte är det minsta stressad över vad jag vill göra efter gymnasiet - men man kanske kan bli lite klarare i huvudet av det!

Kollar nu på Paradise Hotel tillsammans med Louise - hoppas Andreas får stanna! Fick precis känna när mammas bebis sparkade, och tydligen har graviditeten gått så pass långt att fostret nu kan höra ljud - så jag gjorde självklart klart för lillsyrran att det är jag, Michaela, som kommer att vara favoriten. Jag hörde ingen protest, så jag tolkade det som ett ja.

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0