A twist in the myth

Nya bandsläpp till Peace&Love idag, inget som direkt föll mig i smaken. Har ju sagt att jag någon gång i mitt liv vill se Kent live (inte för att jag tycker om dem, det är mest för själva grejen). Men jag tvivlar på att nästa år blir den där "någon gång"-en. Sitter nog hellre med en öl i handen på campingen eller skriker mig hes i publikhavet till något annat band. Som jag längtar, det är fan helt stört.

Sitter nu framför den här dumburken och ska snart dra av mig kläderna och krypa ner under täcket i en alldeles för stor säng för att sova själv i. Kramas får jag göra med mig själv, i alla fall inatt. Imorgon sover jag hos min dude i Eskilstuna istället. Tydligen har jag och Sandra lovat krapparna att vi ska laga mat. Hur i helvete kom vi på det? Jag är värdelös på sånt. Och självklart ska även Idol-finalen ses. Det måste man ju, när man för första gången sett fram emot den.

Hinner inte till skolan imorgon. Eller jo, hinner gör jag, men måste typ vända hem igen efter ungefär en timme, vilket jag inte alls har någon större lust med. Ungdomsmottagningen ska få celebert besök av mig, Michaela. Så lite sovmorgon hinner jag med! Vilket alltid uppskattas. Alltid. Men sovmorgonen ska också innefatta en dusch och packning. Blä. Jag kommer utan tvekan att skjuta upp både duschen och packnigen till sista sekund, precis som vanligt. Att jag aldrig lär mig.. Puss och godnatt, suckers.


[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Jaa det får vi göra, fyfan vad grymma vi kommer vara i köket! :D

2009-12-11 @ 11:04:04
URL: http://ksandra.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0