A little more for little you

Jag har en sak att bekänna, jag älskar rock 'n' roll. Fast det visste ni ju redan. Men jag menar riktigt old school-rock 'n' roll. Och jag älskar när det görs covers på moderna låtar i en riktig rock 'n' roll-version, det är ett riktigt coolt koncept. Inte nog med att Dick Brave gjort riktigt bra covers så har nu även tyska bandet The Baseballs gjort det. Deras platta Strike! är fruktansvärt bra och jävlar vad underbart det är att kunna sjunga med i varenda låt utan att ens ha lyssnat på skivan tidigare.


[Kommentarer ]
Postat av: Sandra

Åh, sån musik är ju helt underbar! Jag vet inte varför men jag får alltid sommarkänsla av sån musik :)

2009-12-22 @ 20:57:21
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0