Way too long post, but I had to

Ligger återigen i sängen - där jag har spenderat större delen av dagen. Med all rätt skulle jag vilja påstå! Dagen efter är aldrig en lätt match. Försökte mig på att kolla en film, Tuck Everlasting, förut men somnade ganska snabbt. Vaknade upp halvvägs in i filmen och flyttade mig istället till soffan med Ben&Jerry's chocolate fudge brownie i handen. Mums. Och tack till Kiki och Sussie som så snällt hade köpt det till mig igår! Favoritsmaken dessutom. Kollade istället någon film som gick på fyran tillsammans med pappa och bror. Den sög hårt och jag fattade ingenting. Och missade slutet gjorde jag också för då 'vilade jag ögonen'.

Hade tänkt vila ögonen utan avbrott nu. Ska bli så jävla underbart att det inte finns ord som räcker till. Puss kära läsare!

Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Bjussar på en låt också. En av favoriterna att spela innan jag somnar. Melissa Horns röst är som balsam för själen. Och texten är så klockren och relaterbar för stunden..


[Kommentarer ]
Postat av: Cornelia K

Eller hur! Var ju flera i gruppen som sa det i Brighton + att min mamma kommenterat detta ett antal gånger.. Haha. Det är lite kul faktikst :)



Och låten - I know what you mean. Tänkte också somna till den nu. Take care snygging!

2009-08-03 @ 00:15:39
URL: http://corneliak.blogg.se/
Postat av: Cornelia K

Ahmen, tror du att jag är i djup förälskelse just nu eller? Och att dom är typ dödssköna på med, gör ju garanerat inte förälskelsen svagare.. Har sett dom turkos/svarta, they're awesome!

2009-08-03 @ 00:33:47
URL: http://corneliak.blogg.se/
Postat av: kristina

hahaha! den är så sjukt jävla god! Förstog att den skulle uppskattas såhär dagen efter ;)

2009-08-03 @ 01:58:41
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: Cornelia K

Eeexakt, det är just därför jag nog har bestämt mig. Blire katastrof går det liksom att fixa till :) Är bra sugen på det alltså.



Haha yeess, när hon såg Brighton-bilderna kommenterade hon det med en gång!

2009-08-03 @ 12:56:08
URL: http://corneliak.blogg.se/

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0