Tell me it's over

Sitter i skolan. Har 2,5 timme hål. Lite mer till och med, insåg jag nu. Hur fan kan man lägga in runt 3 timmar hål i ett schema? När jag dessutom borde ligga hemma och sova nu. För ja, imorse hände det. Förkylningen som smygit på mig hela tiden bröt ut. Mitt huvud skulle jag kunna släpa i backen och jag kan inte ens andas utan att det går som en "hej-det-gör-ont"-våg genom halsen. Att jag sen var tvungen att åka hemifrån 06:20 var som en käftsmäll. Så länge jag slipper snorandet kan jag inte vara annat än nöjd, dock! Hur var det med att tänka positiva tankar?

Galet tur att man har Spotify att fördriva tiden med. För resterande M sitter precis lika hålögda som jag med lurar framför datorerna.. Här är vi sociala på vårat egna sätt.



Shinedown - Call Me

[Kommentarer ]

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0