It's not going to work if no-one believes in him



För tredje kvällen i rad har jag sett en film som fått mig att gråta. Finding Neverland var det idag. Inte en film i min smak, men den var fin på sitt sätt. Och man vill ju bara hoppa in i TVn och hångla skiten ur Johnny Depp. Mums. Jag och Bex fettade oss i soffan med chirre och godis och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen bar det av ut på promenad och även där pratades det för fulla muggar. Så jävla skönt. Speciellt när man känner att man får ut något av det. Din vänskap är guld värd.

Nu åker nya pyjamasen på som var en av födelsedagspresenterna - den är helt galet skön! Sen blir det läsa i sängen. Ska försöka att somna inom inte alltför lång tid, när mamma har semester har hon en tendens att väcka mig när det passar henne.. Vilket väldigt sällan passar mig!


[Kommentarer ]
Postat av: working the pung"

right back at you girl!

2009-08-06 @ 01:22:38
Postat av: grillan

haha! ja, men självfallet!

klickar alltid in här!

2009-08-06 @ 02:12:45

What did you want to say?

Name:
VIP?

E-mail: (won't be published)

URL/blog:


Words:

Trackback
RSS 2.0